loading...
عاشق دلخسته

zeinab بازدید : 35 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

برام نوشت دوستت دارم

آخه آدما گاهي اوقات خيلي زود حرفاشونو از ياد ميبرن

ولي يه نوشته.....

هنوز با اينكه اون نيست و خيلي وقته كه رفته اون نوشته....

اون دوستت دارم....

قايم كردم تا يادم بمونه الكي عاشق نشدم اونم يه روزي دوستم داشت

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به وبلاگ من خوش اومدین این وبلاگ در تاریخ 92/4/23 ساخته شد لطفا با نظرات قشنگتون منو همراهی کنید من از ديار تنهاييم در كنج آلونك خود سكونت دارم معتادم به درد كشيدن غذاي من غم است غم مي خورم و اشك مي ريزم چه تلخ است درحسرت روزهاي شاد زندگيم .... شادي هايم را تباه كردند چه انگشت شمارهستند روزهاي خوشي آري من زينب هستم همان دخترك شاد و پرجنب و جوش زينب هستم آيا ميشناسيدم ؟ من در بين هياهو و تهمت ها گم شده ام دربين سيل اشك هايم غرق شده ام بريده ام از زندگي فراريم از مردم سهم من تنهاييست "فقط تنهايي" ♥ گرچه کنارم نیستی به حجم تمام محبتی که در قلبم جا گذاشتی به یادتم ♥
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 50
  • بازدید ماه : 123
  • بازدید سال : 417
  • بازدید کلی : 5,116