loading...
عاشق دلخسته

zeinab بازدید : 47 چهارشنبه 09 مرداد 1392 نظرات (0)

تقدیم به کسی که نیست ولی حس بودنش به من شوق زیستن میدهد

دلم برای کسی تنگ است 

آرام اشک میریزم تا سکوت این خلوت عاشقانه نشکند

در خلوت تنهایی ام برای دل خویش مینویسم نوشته هایی که شاید یادگاری باشد از روزهایی که همدمی نبود تا سر بر شانه هایش گذارم و نا گفته هایم را برایش باز گویم

کاش میشد دوباره بیایی و لحظه ای نگاهت کنم تا دوباره به چشم هایت خیره شوم 

تا برهمه ی غم وغصه های بی تو بودن چیره شوم

بگذار اعتراف کنم که بدجور دلم هوایت را کرده در حسرت گرمی دست هایت هستم تا کی باید خیره شوم به عکس هایت

هنوز هم عاشقم

عاشق ناز کردن هایت

هرچه خواستم از تو بگذرم از همه چیز گذشتم جز تو 

هرچه خواستم فراموشت کنم همه را فراموش کردم جز تو

بگذار اعتراف کنم که دلم در چه حالیست بدجور از نبودنت شاکیست 

با تمام وجود دوستت دارم وتا آخرین غروب منتظر آمدنت هستم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به وبلاگ من خوش اومدین این وبلاگ در تاریخ 92/4/23 ساخته شد لطفا با نظرات قشنگتون منو همراهی کنید من از ديار تنهاييم در كنج آلونك خود سكونت دارم معتادم به درد كشيدن غذاي من غم است غم مي خورم و اشك مي ريزم چه تلخ است درحسرت روزهاي شاد زندگيم .... شادي هايم را تباه كردند چه انگشت شمارهستند روزهاي خوشي آري من زينب هستم همان دخترك شاد و پرجنب و جوش زينب هستم آيا ميشناسيدم ؟ من در بين هياهو و تهمت ها گم شده ام دربين سيل اشك هايم غرق شده ام بريده ام از زندگي فراريم از مردم سهم من تنهاييست "فقط تنهايي" ♥ گرچه کنارم نیستی به حجم تمام محبتی که در قلبم جا گذاشتی به یادتم ♥
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 107
  • بازدید سال : 401
  • بازدید کلی : 5,100